Główne menu
Cennik, oferta
Produkty
W razie jakiegokolwiek problemu w dostępie do internetu prosimy skontaktować się telefonicznie z dyżurnym serwisantem jednak najpierw proszę sprawdzić i wykonać poniższe kroki:
Internet nie działa w ogóle
Internet dostarczany bezprzewodowo (antena odbiorcza na budynku).
1. Wyłącz i załącz router po czym ponownie uruchom komputer odczekaj 2 min i sprawdź czy wszystko wróciło do normy.
2. Wyłącz i załącz zasilacz z anteny (z białą naklejką naszasiec.pl) dociśnij do gniazd wszystkie przewody: z anteny, routera, i w routerze. Sprawdź czy na zasilaczu świeci się dioda (nie miga) na zielono, biało lub czerwono w zależności od modelu zasilacza (zdarzały się zasilacze bez diody led) Dioda led jest na wierzchu zasilacza na ogół pod naszą naklejką, następnie odczekaj 2 min. i sprawdź ponownie.
3. Sprawdź czy kabel biegnący od anteny jest włożony do zasilacza z naklejką naszasiec.pl i do gniazdka POE (antena) a następnie kolejny przewód jest połączony z gniazdka LAN (komputer router) do routera i gniazda WAN (internet).
4. Wyjmij kabel którym dociera internet z routera i włóż bezpośrednio do komputera (laptopa) i sprawdź czy działa internet. Jeżeli działa to przyczyną może być nie właściwie działający router - sprawdź go. Jeżeli nie działa, dioda miga, nie świeci lub czynności nie przynoszą pożądanego skutku zadzwoń do serwisanta (numer po niżej)
Internet dostarczany kablem (bloki, osiedla):
1. Wyłącz i załącz router po czym ponownie uruchom komputer odczekaj 2 min i sprawdź czy wszystko wróciło do normy.
2. Sprawdź przewód którym dostarczany jest internet czy jest włożony do komputera lub gniazda wan w routerze, dociśnij go.
Jeżeli czynności nie przynoszą pożądanego skutku zadzwoń do serwisanta (numer po niżej)
Internet działa ale zbyt wolno
Internet dostarczany bezprzewodowo (antena odbiorcza na budynku).
1. Wyłącz i załącz router po czym ponownie uruchom komputer odczekaj 2 min i sprawdź czy wszystko wróciło do normy.
2. Wyłącz i załącz zasilacz z anteny (z białą naklejką naszasiec.pl) dociśnij do gniazd wszystkie przewody i sprawdź ponownie.
3. Wyjmij kabel którym dociera internet z routera i włóż bezpośrednio do komputera (laptopa) i sprawdź czy działa internet i czy wszystko wróciło do normy. Jeżeli tak to przyczyną może być uszkodzony router lub niewłaściwie działające wi-fi (najczęstsza przyczyna tego typu problemu). Może to być zbyt duża odległość do routera, przeszkody, ściany lub zakłócenia na kanale na którym pracuje router - sprawdź to!
Jeżeli nadal internet działa nie właściwie skontaktuj się z serwisem (numer po niżej)
Internet dostarczany kablem (bloki, osiedla):
1. Wyłącz i załącz router dociśnij przewody po czym ponownie uruchom komputer odczekaj 2 min i sprawdź czy wszystko wróciło do normy. Jeżeli czynności nie przynoszą pożądanego skutku zadzwoń do serwisanta (numer po niżej)
Telefon serwisowy 505363179 czynny codziennie 8:30 - 20:00 (często dłużej)
Interewencje przeprowadzamy w dni robocze w ustalanych z klientem godzinach.