Nie zapominamy o was!

W związku z tym że doceniamy stałych klientów stworzyliśmy statusy klientów które wyliczają się automatycznie biorąc pod uwagę staż klienta.
Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mogli zaproponować atrakcyjne oferty i promocje naszym klientom i za razem przybliżyć czas uzyskania określonego statusu.

Status STANDARD

Otrzymuje go każdy klient który zawiera nową umowę.
Jest to status który określa klienta bez żadnych wyróżnień nie wliczając akcji promocyjnych dla nowych klientów jak i wszystkich klientów.
Akcje promocyjne można śledzić w zakładce Promocje Eventy.

Status SILVER

Status srebrny określa I stopień stałego klienta. Dla takich klientów mogą pojawiać się dodatkowe oferty promocyjne i inne bonusy.
Wszystkie takie akcje opisywane będą w dziale Promocje Eventy oraz ewentualnie w cenniku.

Status GOLD

Jest to złoty status II stopnia określający naszych najbardziej wiernych klientów.
Status ten otrzymują najbardziej zasłużeni Abonenci których potraktujemy jak prawdziwego króla :)
Dla was mamy przygotowane stałe oferty i rabaty które dostępne w cennikach (szukaj ofert GOLD) oraz ewentualnie w zakładce Promocje Eventy. 
Oferta GOLD będzie sukcesywnie modernizowana pokazując w przyszłości swoje możliwości. Wyróżnienie takie jak GOLD będzie tylko do pozazdroszczenia dla klientów którzy zmieniają swoich dostawców usług.

 

Nasze motto: nie zapominajcie o nas a my nie zapomnimy o Was!
Miło słyszeć od niektórych klientów słowa "Ja od zawsze jestem u was. wolę lokalnego dostawcę Internetu" itp. 
Właśnie dla Was rozwijamy ofertę SILVER i GOLD która będzie do pozazdroszczenia. W przyszłości jeszcze pokażemy na co nas stać! Zawsze tak było i będzie.
Nowych klientów zachęcamy do pozbycia się pokus korzystania z promocji innych operatorów, bo te oferty są tylko na start a bycie naszym klientem procentuje na przyszłość!

Warunki aktywacji statusów:

Status SILVER:
Suma wszystkich opłaconych faktur za abonament większa od 3000zł
Brak zaległości w opłatach za abonament.

Status GOLD:
Suma wszystkich opłaconych faktur za abonament większa od 5000zł
Brak zaległości w opłatach za abonament.

Powyższe progi cenowe muszą zostać zdobyte na jednym koncie abonenta (klient który był naszym abonentem zrezygnował lub została mu rozwiązana umowa z tytułu zaległości w opłatach a następnie ponownie zawarł umowę liczony jest od nowa).
Konto abonenta powstaje z chwilą zawarcia umowy i jest nie zmienne do czasu jej rozwiązania.
Aby zapobiec nadużyciom cesja (przeniesienie praw na inną osobę) umów oraz niektóre zmiany są wykluczone po za następującymi wyjątkami:

  • W przypadku przeprowadzki (dane instalacji, zameldowania mogą zostać zmienione po udokumentowaniu takiego czynu odpowiednimi dokumentami.)
  • W przypadku wyprowadzki właściciela umowy i pozostawienia usługi innym zamieszkałym członkom tej samej rodziny która wcześniej zamieszkiwała dom/mieszkanie.
  • W przypadku śmierci właściciela umowy (przepisanie umowy na członka rodziny pod tym samym adresem).

Wykluczone są cesje i zmiany umów mające na celu odstąpienie lub sprzedaż usługi osobom trzecim!

Zastrzegamy sobie prawo odmówienia cesji czy zmian w przypadkach co do których mamy przypuszczenie manipulacji taką umową. W takich wypadkach bez problemu możemy zawrzeć nową umowę z nowym kontem abonenta.